Založ si blog

Nesrovnala už médiá usvedčili z klamstva! Dnes posunul hranicu ešte o level vyššie. ..

Magistrát Hl. mesta Bratislava pozval na 17. marca zástupcu z redakcie najčítanejšieho slovenského denníka na celodenné stretnutie s primátorom. Aby médium verejnosti prostredníctvom článku priblížilo, koľko povinnosti má taký bratislavský muž číslo 1 počas pracovného dňa. Samé stretnutia, rokovania, schôdzky s významnými ľuďmi! My sme mali byť pritom. Lenže človek mieni, primátor mení. Možno by ani nemenil, keby …

17. marec v časovej chronológii:

7:54 – hovorkyňa primátora Ivana Skokanová si telefonicky overuje u mojej kolegyni, ktorá sa mala tohto významného dňa zúčastniť, či stretnutie platí. Deň s primátorom sa mal začať o 8:00, vtedy sa začína pracovná doba zamestnancov Magistrátu.

7:55 – kolegyňa odpovedá, že na stretnutie nemôže prísť, lebo je u lekára, ale, že nič sa nemení. Namiesto nej príde kolega

7:58 – na Magistrát prichádzajú zamestnanci, ktorí ma zdiaľky zdravia. Boja sa však priblížiť, aby ich nik v mojej spoločnosti nevidel. Dostali by zrejme vyhadzov. Nových natieračov je vraj na Úrade veľa….

8:02 – volám hovorkyni Ivane Skokanovej… telefón dvakrát zazvoní, potom nasleduje prerušovaný signál. Hovorkyni sa na displeji mobilného telefónu zjavilo meno – Jozef Havrilla

8:07 – volám znova hovorkyni Ivane Skokanovej (dal som jej čas na prípravu výhovorky). Tentoraz zdvihne a informuje ma, že žiaľ, stretnutie musíme preložiť, lebo primátorovi sa zmenil program.  Nasleduje séria priamych otázok s vyhýbavými odpoveďami. Žiadal som, aby konkrétne uviedla, ktoré stretnutia mu odpadli a ktoré pribudli. Pripomínam, že iniciátorom stretnutia bol Magistrát a primátor. Telefonát trval cca 5 minút, otázky som opakoval, zvolil som aj jednoduchšiu formu, aby boli zrozumiteľnejšie. Vydoloval som akurát nekonkrétnu odpoveď – zmenil sa program. Hovorkyňa primátora však nevedela ako a v čom sa zmenil.

8:12 – volám kolegyni a overujem si, s akou otázkou jej volala hovorkyňa – odpoveď znela jasne: „Chcela vedieť či stretnutie platí!“

8:17 – čakám pred Magistrátom, na nezávislého primátora. Prichádza. Zastavujem svojho bývalého kolegu z minulého volebného obdobia a pýtam sa, ako sa mu zmenil program, keďže ruší stretnutie. Ivo Nesrovnal to odpoveďou nedal. Rovnako ako Skokanová. Vraj sa dohodneme na inom termíne.

8:22 – volám hovorkyni Skokanovej a pýtam sa, s akou otázkou oslovila moju kolegyňu: či stretnutie platí alebo, či sa ruší. Odpoveď bola roztrasená a vyhýbavá. Vraj sa u kolegyni informovala, či stretnutie platí, lebo chce posunúť termín. Takáto kombinácia faktov nedáva logiku. Hovorcovia by sa mali vedieť vyjadrovať – je to predpoklad, najdôležitejší pre výkon tejto funkcie. Ani na opakované otázky sa hovorkyňa Skokanová nevie rozhodnúť a motá sa v zmätočných odpovediach. Otázky sú priame, v nepriamej úmere s odpoveďami.

9:15 – z redakcie posielam Oddeleniu komunikácie s verejnosťou a médiami žiadosť o poskytnutie pracovného harmonogramu primátora na deň 17. marce 2015. Odosielam ju Petre Greksovej, šéfke komunikačného a Ivane Skokanovej, hovorkyni primátora

9:40 – začínam na príprave ďalšieho článku, ktorý sa bude týkať tejto náhlej zmeny. Čitateľovi, na rozdiel od Iva, informácie doprajem…

 

Počas tejto časovej chronológie neustále premýšľam, ako je možné, že sa primátorovi mení program v priebehu 10-tich minút. Na takejto funkcionárskej úrovni sa oficiálny program a stretnutia nemenia. Premýšľam, prečo sa vyhýba stretnutiu so mnou? Čoho sa bojí? Že ma na spoločnom pracovnom dni pri rokovaniach neohúri svojou pracovitosťou a dokonalosťou? O Nesrovnalovi som napísal mnoho negatívnych blogov, napriek tomu si ich viem zoči voči s ním obhájiť. Nemal som problém prísť, on mal však dôvod utiecť, lebo vie, že to čo píšem, sa zakladá na ľahko overiteľných faktoch. 

Áno, možno by moju kolegyňu opil rohlíkom, predsa len nemusí poznať zákulisie a náplň primátorovej práce. Mal som pripravených množstvo otázok, ktoré som chcel Ivovi Nesrovnalovi položiť. Lenže Ivo to nedal… Zas a znova. To, že klame a manipuluje sme už v jeho mediálnych výstupoch videli. Bol usvedčený z klamstiev ohľadne mladíka – hulváta z volebnej noci, usvedčili ho aj kolegovia z TV Markíza pri poslaneckých odmenách. Teraz urobil zo seba zbabelca a z hovorkyne klamárku. Skokanová je vo funkcii hovorcu nováčikom, beriem teda ohľad na jej „informačnú neohrabanosť“. Žiaľ, nemá na toto povolanie ani predpoklady, ani talent. Pri takom učiteľovi akého má, sa naučí len zahmlievať a klamať. To by bola pre ňu negatívna škola.

 

Odkaz pre Iva Nesrovnala:  ak čitate tento blog (čo verím že čítate, lebo monitoring médií máte lepší, keďže ste sa „zbavili tých s laxným prístupom“), nájdite odvahu a postavte sa realite priamo. Neklopte zrak, neutekajte – ja z Vás neodhryznem. Dali ste to vo voľbách, dajte to aj po nich. Nech si Vaši voliči neudierajú hlavu o betónovú kocku, akému človeku dali vlastne svoj hlas.

 

On

11.09.2018

Bol november 2009, krátko po župných voľbách… Môj vtedajší politický bývalý kolega mi pri stole vraví: „Poď, s niekym ťa zoznámim. Chce ti zablahoželať k dobrému výsledku!“. Vstal som a zamieril na druhý koniec obľúbeného podniku. „Teší ma, že Vás spoznávam a gratulujem“, podal mi dotyčný ruku a postavil sa zo stoličky, hoci mal [...]

List pre RTVS na reakciu antilistu RTVS proti pôvodnému listu RTVS. .

16.04.2018

Vážený pán generálny riaditeľ, vážené vedenie spravodajstva... na úvod o mne len toľko: v čase „hlbokej mečiarizácie s priesakom do druhého sľubovaného Švajčiarska (1995-2003)“, som priamo vytváral audiovizuálne hodnoty v Továrni na sny ((ako sa metaforicky označuje televízne prostredie).. Ešte pod značkou – STV.. (mimochodom, STV bude pre [...]

Z denníka ľudáka (1)

11.04.2018

Možno si spomínate ešte na tento status, ktorý uverejnila pred vyše mesiacom bratislavská krajská organizácia Ľudovej strany Naše Slovensko (ĽSNS) po vražde nádejného novinára a môjho exkolegu z Ringieru Jána Kuciaka… Táto reakcia vtedy pobúrila asi každého, kto sa nenarodil s cynickou poruchou osobnosti a netrpel xenofóbnou demenciou… Samotné [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Jozef Havrilla

Úder pod pás ti dá len ten, kto vyššie nedosiahne....

Štatistiky blogu

Počet článkov: 82
Celková čítanosť: 530005x
Priemerná čítanosť článkov: 6463x

Autor blogu