Založ si blog

Keď eštebák vedie propagandu v Dúbravke „aneb“ občan Straka, ktorý cenzúru oživil. ..

Dlho som neblogoval, aj keď – priznávam – bolo o čom a o kom. Veď život Vám prináša toľko príbehov… už len ich prekresliť do slov, veršov, či rýmov. Svet blogoviska a ich hlavných aktérov som pri mojej pracovnej zaneprázdnenosti a častému cestovaniu nestíhal vnímať. Ruku na srdce, radšej rozprávam ako píšem..

 

Lenže, dostal som upozornenie od mojich stále aktívnych politických exkolegov, že „šak o tebe píšu“. Dostal som link: http://burkert.blog.sme.sk/c/437482/verejne-varovanie-pred-dubravskym-poslancom-m-burkertom-a-jeho-15-hriechov.html

 

Nemusíte ho čítať celý, Týka sa dúbravskej samosprávy a akejsi cenzúry v tamojších novinách, či negatívnych názorov na prácu miestneho úradu v mestskej časti – Dúbravka. Úprimne, dvaja poslanci (Burkert vs Straka) si skočili do vlasov – jeden s argumentami, druhý bez, jeden s čistou hlavou a pragmaticky, ten druhý útočne, agresívne – ako ho poznám – zrejme aj pod vplyvom .. (možno iba hnevu) . .

 

Najprv som si prečítal stať, v ktorej ma autor spomenul…

 

Ak má pán Straka záujem počuť aj iné hodnotenie činnosti samosprávy v tomto volebnom období, nie len také, ktoré mu imponuje, tak ako predseda mediálnej komisie môže aktívne osloviť alebo navrhnúť šéfredaktorke Dúbravských novín, nech za tým účelom osloví bývalého starostu, alebo ešte väčšieho kritika – bývalého poslanca za stranu Smer Jozefa Havrillu. Netreba sa báť toho, že by snáď mohli poukázať aj na prípadné negatíva, alebo niečo vytknúť.“

 

Potiaľto by to bolo v poriadku. Vedenie dúbravskej samosprávy ma nezaujíma, čakám iba na plnenie a splnenie predvolebných sľubov. A že ich teda bolo. 

 

straka-stbIná vec ma zarazila a prinútila k tomuto blogu. To, že poslanec Vladimír Straka (SaS) si servítku pred ústa nedáva a v hlbokom predklone predvádza rektálny alpinizmus svojmu šéfovi – to je jeho životná cesta. Vyrušuje ma však fakt (ako kovaného žurnalistu), že vedie tamojšie noviny v pozícii mediálneho šéfa. Osoba, ktorá o žurnalistické žánre ani len nezakopla, To by sa však ešte dalo prežiť.

Inde je problém – predseda mediálnej komisie Vladimír Straka je síce možno pozitívne vnímaný obecnou spoločnosťou, rád sa zúčastňuje všetkých akcií a robí si pred voličmi promo, pomaly už aj pod priemyselnou kamerou, ale jeho druhú tvár pozná málokto.

 

Kto je teda Vladimír Straka, ktorý rozhoduje o tom, čo bude v novinách a aký názor sa tam neobjaví?

Nelistujte a nehľadajte v telefónnom zozname, ani cez google. Najjednoduchšia cesta je cez – Ústav pamäti národa! Áno, Vladimír Straka je človek spojený s neslávne známou organizáciou – Śtátnou bezpečnosťou (ŠtB)

http://www.upn.gov.sk/regpro/vysledky-vyhladavania.php?kraj=&priezvisko=Straka&meno=Vladim%C3%ADr&datum_narodenia=1951&kategoria=

http://www.upn.gov.sk/regpro/zobraz.php?typ=kraj&kniha=88&strana=34&zaznam=81880

 

Človek pod prezývkou Akar chcel byť v minulosti (2009) členom strany SaS, ale prísne pravidlá straníckeho bossa Richarda Sulíka – že v strane nebude žiaden eštebák ani komunista – ho na kandidátku nedostali. To, že sa dostal na kandidátku o 4 roky neskôr (2014), to už je vec pravicového zoskupenia, kandidujúceho v Dúbravke.

 

Príbeh tohto človeka s temnou minulosťou dospel až do štádia, že sa stal nielen poslancom (aj kvôli tomu, že Smer SD vyhorel v celej Bratislave), ale v lete tohto roku začal z pozície šéfa cenzurovať aj Dúbravské noviny. Ako za socíku. (nečudujem sa, v týchto vodách vedel plávať veľmi dobre).

 

Dôverník Štátnej bezpečnosti sa tak stal hlavným propagandistom dúbravského starostu. Nielen cez noviny, ale aj cez sociálne siete sa mu prácu darí vykonávať nad 120 percent (čim v rekordne rýchlom čase splní úlohy päťročnice).

 

Pred poslednými komunálnymi voľbami si chcel naliať Vladimír Straka so mnou čistého vína… 

http://www.dubravcan.sk/clanok/nalejme-si-cisteho-vina-pan-havrilla/

 

Koniec koncov, to víno malo pre mňa ťažkú príchuť, vypil som si obsah kalicha horkosti až do dna. Vedel som však, že v ňom stále niečo pláva. Vedel som, aj čo konkrétne…Druhú rundu, platím Akar, ja..

 

On

11.09.2018

Bol november 2009, krátko po župných voľbách… Môj vtedajší politický bývalý kolega mi pri stole vraví: „Poď, s niekym ťa zoznámim. Chce ti zablahoželať k dobrému výsledku!“. Vstal som a zamieril na druhý koniec obľúbeného podniku. „Teší ma, že Vás spoznávam a gratulujem“, podal mi dotyčný ruku a postavil sa zo stoličky, hoci mal [...]

List pre RTVS na reakciu antilistu RTVS proti pôvodnému listu RTVS. .

16.04.2018

Vážený pán generálny riaditeľ, vážené vedenie spravodajstva... na úvod o mne len toľko: v čase „hlbokej mečiarizácie s priesakom do druhého sľubovaného Švajčiarska (1995-2003)“, som priamo vytváral audiovizuálne hodnoty v Továrni na sny ((ako sa metaforicky označuje televízne prostredie).. Ešte pod značkou – STV.. (mimochodom, STV bude pre [...]

Z denníka ľudáka (1)

11.04.2018

Možno si spomínate ešte na tento status, ktorý uverejnila pred vyše mesiacom bratislavská krajská organizácia Ľudovej strany Naše Slovensko (ĽSNS) po vražde nádejného novinára a môjho exkolegu z Ringieru Jána Kuciaka… Táto reakcia vtedy pobúrila asi každého, kto sa nenarodil s cynickou poruchou osobnosti a netrpel xenofóbnou demenciou… Samotné [...]

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

Jozef Havrilla

Úder pod pás ti dá len ten, kto vyššie nedosiahne....

Štatistiky blogu

Počet článkov: 82
Celková čítanosť: 530273x
Priemerná čítanosť článkov: 6467x

Autor blogu